در حال حاضر دستگاه جوش جیبی با وزن بسیار کم و قابلیت جابجایی آسان، بسیار مورد استقبال گرفته است. به علت کوچک بودن این دستگاه، به آن دستگاه‌جوش جیبی می‌گویند. در این مقاله ما به بررسی مشخصات دستگاه‌جوش جیبی و ویژگی‌های این دستگاه و نحوه کارکرد آن خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های دستگاه جوش جیبی

در فروشگاه اینترنتی ابزار ویهان، مدل‌های متنوع دستگاه جوش جیبی با قیمت‌های مختلف موجود است.کلیه این دستگاه ها عرضه شده در این وب سایت فروشگاهی دارای ویژگی‌ های برجسته زیر هستند:

دستگاه جوش جیبی از کارایی بالایی برخوردار است. بسیار سبک‌ وزن هستند( دارای وزن حدود 4 کیلوگرم) و از ضریب توان 73/0 و کارایی 98/0 برخوردار می باشند که آن‌ها را برای مصارف خانگی و صنعتی به یک گزینه قابل اعتماد تبدیل نموده است.

در رابطه با طراحی موتور دستگاه جوش جیبی باید گفت که این دستگاه، دارای طراحی مناسب داخلی برای گردش هوای خوب است. این ویژگی سبب سهولت استفاده از این ابزار می‌شود.

از جمله مسائل مهم در انتخاب دستگاه‌جوش جیبی ، افزون بر کارایی بالا و وزن سبک، داشتن اندازه مناسب و سهولت کار با آن است. این دستگاه عرضه شده در فروشگاه آنلاین ابزار ویهان، با داشتن ارگونومی خاص و جالب، امکان استفاده راحت و آسان را برای کاربران فراهم می سازد.

دستگاه جوش جیبی

قیمت مقرون به صرفه

زمان خرید دستگاه جوش از سامانه ابزار ویهان، مشاهده خواهید کرد که این ابزار در طرح و مدل‌ های متنوع با قیمت‌ بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می شود. قیمت دستگاه‌جوش جیبی در سامانه ابزار ویهان با در نظر گرفتن مولفه ‌های زیر تعیین می شود:

بهتر است بسته به نوع نیاز کاربری خود بهترین دستگاه جوش جیبی را خریداری نمایید تا در آینده مجبور به صرف هزینه جهت تعمیر و یا تعویض آن نگردید.

دستگاه جوش جیبی ابزار ویهان

از جمله دستگاه اینورتر جوشکاری جیبی ساخت ایران، دستگاه‌جوش جیبی بسیار با کیفیت عالی است که توسط وب سایت فروشگاهی ابزار ویهان عرضه می شود. این محصولات با استفاده از بهترین تجهیرات و با  تکیه بر فناوری های روز دنیا ساخته شده است. دستگاه جوش جیبی ابزار ویهان، دارای وزن بسیار کم، قدرت بالا و نیز پنکه‌های خنک کننده است که  کلیه این ویژگی‌ها سبب شده تا مصرف انرژی بسیار کمی داشته باشد.

همچنین دستگاه‌جوش جیبی ابزار ویهان در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند و همین امر سبب فروش بالای این محصولات شده است.

قیمت دستگاه جوش جیبی

قیمت دستگاه جوش جیبی عرضه شده در سایت ابزار ویهان نسبت به سایر رقبا بسیار مقرون به صرفه است. در زمان خرید به مواردی همچون:

توجه داشته باشید.و فاکتور های فوق معمولا بر قیمت فروش دستگاه‌جوش جیبی تاثیر مستقیم دارد. در سایت ابزار ویهان، امکان مقایسه انواع مدل‌های این دستگاه جوش برای خریداران محترم وجود دارد. اگرچه مجبور می شوید هزینه بیشتری برای خرید محصول اورجینال در مقایل دستگاه جوش فیک و بی کیفیت پرداخت نمایید اما در مقابل از هزینه های بعدی برای تعمیر و یا تعویض دستگاه جوش، خلاص می شوید.

سخن پایانی

وب سایت فروشگاهی ابزار ویهان به عرضه و فروش دستگاه‌جوش جیبی همراه با تجهیزات کامل آن پرداخته است. در این سایت دستگاه جوش جیبی با کیفیت مناسب نسبت به قیمت مقرون به صرفه به فروش می‌ رسد.

با خرید از ابزار ویهان، دستگاه‌جوش جیبی با قابلیت ضدچسبندگی الکترود در زمان جوشکاری، توانایی کنترل ولتاژ برق در هنگام غیرفعال بودن به منظور جلوگیری از آسیب ‌های ناشی از نوسانات برق، مجهز به تکنولوژی PWM، سیستم قطع‌ کن حفاظتی فوق هوشمند، دارای بند دوشی به همراه انبر جوش و انبر اتصال و گارانتی 30 ماهه را دریافت خواهید کرد.

همچنین امکان خرید جرثقیل دستی 2 تن، کمپرسور باد 25 لیتری، کمپرسور باد 25 لیتری، کابل جوشکاری، کمپرسور باد 50 لیتری، دریل 13، دریل شارژی، پمپ باد و شارژر باطری ماشین از سامانه ابزار ویهان امکانپذیر است. قیمت های رقابتی ما امکان تجربه یک خرید عالی را در اختیار شما مشتریان محترم قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *