انواع دریل شارژی رونیکس و قابلیت های آن کدام است؟ آیا با دریل شارژی رونیکس آشنایی دارید؟ آیا می دانید انواع دریل شارژی رونیکس چه قابلیت ها و کاربردهای خاصی دارد؟ دریل شارژی رونیکس مانند کلیه دریل های شارژی جهت تامین کردن نیروی محرکه خود از باطری استفاده می کند و تنها زمانی که باتری آن نیاز به شارژ کردن داشته باشد، به نیروی برق نیاز داریم. این دریل ها بسیار متفاوت هستند و هر کدام از آن ها برای کار خاصی استفاده می شوند. در این قسمت به بررسی آشنایی با انواع دریل شارژی رونیکس و قابلیت‌ های آن می پردازیم.

انواع دریل شارژی رونیکس

آشنایی با انواع دریل شارژی رونیکس و قابلیت های آن

گفتیم که دریل شارژی رونیکس انواع مختلفی دارد که در این قسمت به معرفی برخی از آن ها و قابلیت های آن می پردازیم.

  1. دریل شارژی رونیکس ۸۰۱۲

دریل مدل ۸۰۱۲ دارای سه نظام اتوماتیک است که به صورت دو تکه و با قطری برابر با ۱۰ میلی متر می باشد. جهت کارهایی مانند دکوراسیون و ساختمانی کارایی خوبی از خود نشان می دهد. ویژگی بارز آن نیز وزن پایین دستگاه می باشد، همین موضوع موجب شده است که به راحتی بتوانیم این دریل را حمل کنیم. کلاچ دریل شارژی ۸۰۱۲، به صورت ۲۱ حالته است و پس کاربرد آن نیز مختلف است. از مزیت های دیگر آن می توان به کلیدهای راست گرد و چپ گرد آن اشاره کرد. یعنی اگر مته به محل اتصال گیر کند، به راحتی می توانیم آن را خارج کنیم.

  1. دریل شارژی رونیکس ۸۰۱۲c

این نوع از دریل شارژی رونیکس دارای s۲۱ گشتاور بر نیوتن متر می باشد که یک دسته ارگونومیک و استاندارد دارد. این دریل نه تنها آسایش و راحتی کاربر در حین کار کردن را رقم می‌ زند که هیچ گونه آسیبی نیز برای این افراد ندارد. دریل شارژی رونیکس ۸۰۱۲ سی به صورت دو سرعته است و تنظیم آن با توجه به شدت کار انجام می شود. از مشخصه های آن می توان کلاچ ۲۱ کالته را نام برد. که دقت سوراخ کاری و کاهش دیدن آسیب های احتمالی را موجب می شود.

  1. دریل شارژی رونیکس ۸۰۱۴

مدل شارژی ۸۰۱۴ جهت نصب کابینت، برخی از لوازم گرمایشی، سرمایشی و غیره کاربرد دارد و زمانی که نور کافی وجود نداشته باشد گزینه مناسب است و می توانید با چراغ ال ای دی آن کار سوراخ کاری را به نحو احسن انجام دهید. این دریل نیز دو سرعته است.

مطالب مرتبط:

انواع دریل شارژی رونیکس

  1. دریل شارژی رونیکس ۸۰۱۸

۸۰۱۸ دارای باتری با ظرفیت یک و نیم آمپر و ولتاژ برابر با ۱۸ ولت است. ولتاژ باتری در این مدل از دریل ها دو ولت پایین تر از انواع دریل های شارژی ۲۰ ولتی می باشد، پس می تواند جایگزین آن نیز محسوب شود. از مزیت های آن کلاچ ۲۱ حالته است که هم دقت کار را افزایش می دهد و هم میزان آسیب به کاربر را به حداقل ممکن می رساند. یک چراغ ال ای دی نیز بر روی آن وجود دارد که نور کافی را برای فضاهای تاریک تامین می کند.

  1. دریل شارژی رونیکس ۸۶۱۲

دریل شارژی مدل ۸۶۱۲ توانایی کار کردن تا ۱۵۰۰ دور در هر دقیقه را دارد، پس می تواند برای سوراخ ها و حفره های عمیق تر استفاده شود. از مزیت های این نوع دریل ضد لرزش و ضد ضربه بودن آن می باشد. علاوه بر آن دسته تمام پلاستیکی دارد که کار با آن را برای کاربر آسان می کند.

  1. دریل شارژی رونیکس ۸۶۱۴

مدل ۸۶۱۴ یک و نیم آمپر ظرفیت باتری دارد و ولتاژی که برای آن پیش‌ بینی شده است ۱۴.۴ ولت است. استفاده از این دریل سلامت قطعه مورد نظر را تضمین می کند. این دل به یک چراغ شارژی مجهز است و برای مکان های تاریک می توان به راحتی با آن کار کرد.

سخن پایانی

آشنایی با انواع دریل شارژی رونیکس و قابلیت‌ های آن را در این مقاله بررسی کردیم. دریل های شارژی رونیکس متفاوت هستند و برای کارهای متفاوتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این دریل ها یکی از پرکاربردترین و بهترین انواع دریل هایی هستند که در بازار می توانید آن ها را تهیه کنید. برای آشنایی با دیگر مدل های دریل های شارژی رونیکس به سایت ابزار ویهان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *